Op woensdag 31 oktober jl. hebben we een toelichting gegeven (zie bijlage ) op de voorgestelde maatregelen voor fase 2 in Steenenkamer. We hebben toen beloofd om jullie nog een definitief bericht te sturen over de besluitvorming in commissie en raad. Hierbij een korte toelichting.
Aanvraag uitvoeringskrediet geagendeerd voor de commissie op maandag 19 november 2018
Het presidium (voorheen: agendacommissie) heeft gisteren besloten het raadsvoorstel over “Fase 2 Steenenkamer” op de agenda van de commissie Economie, Bestuur en Openbare Ruimte te plaatsen. In het voorstel wordt de raad gevraagd om een uitvoeringskrediet t.b.v. de voorgestelde maatregelen (zie bijlage ). De commissie vergadert hierover op maandag 19 november a.s. vanaf 19.30 uur. Indien de commissie daartoe besluit, wordt het onderwerp aansluitend besproken in de raadsvergadering van donderdag 6 december a.s. Uiteraard kunt u gebruik maken van uw spreekrecht voorafgaand aan de commissie op 19/11. Wij willen u vragen om dit vooraf aan te vragen bij de griffie via griffie@putten.nl of (0341) 359 701.
Meer informatie
Heeft u vragen over dit bericht, dan hoor ik dat uiteraard graag. Voor de inhoud van de documenten die door commissie en raad worden besproken, verwijs ik u naar onderstaande links:
Vergadering Commissie Economie, Bestuur en Openbare Ruimte 19-11-2018 (agendapunt 5 kunt u openen door op de bruine pijl te klikken)
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jan Jaap van den Hoek
Beleidsmedewerker Ruimte
T (0341) 359761
E jjvdhoek@putten.nl